Известие

Collapse
No announcement yet.

Свирукане от предните спирачки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Свирукане от предните спирачки

    Здравейте,
    проблема е следния- имам свирукане от предните спирачки, като леко докосна педала на спирачката и спира. Всичко е почиствено идеално, водачи смазани, накладките и пружинките, главините са почистени от ръжда. Нови дискове и нови спирачни маркучи, свирукането си го има при скорост до около 50. Няма затягане, няма и греене, очевидно е съвсем леко. Като не е карана колата- не го прави, трябва й малко време да позагрее нещо там по спирчаките... Отдавах го или на леко задържащи апарати или на криви дискове, но не.....
    Някакви други идеи

  • #2
    На първо четене да не са заминали накладките и да е излязъл датчика в тях. Другото е да е изкривена някоя ламаринка. Там търси!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Намажи с медна грес. всички участъци в които накладката контактува с леглата метал - метал, в т.ч. и гърбовете им.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Значи да поясня- свирука и от двете предни колела. Освен това иска малко каране и тогава започва, вероятно от температурно разширение. Накладки, леглата им, т.нар пружинки са разглобявани и чистени с телена четка на дрелка. Ламаринки не опират никъде, както и няма нищо между ламаринка и диск. Свирукането е като от крив диск- т.е. с прекъсване, не е постоянен звук.
        Може ли спирачната помпа да задържа и то само предния кръг? Тя е едиснтвеното общо между двете колела? Спирачната течност съм я сменял при смяната на предните маркучи

        Comment


        • #5
          Този проблем е често срещан. Имаше го и при мен. Очевидно се дължи на специфично сцепление между определен вид феродо и диска. Медната грес, освен като грес, работи като демпфер и гаси вибрациите. Т.е - свиренето изчезва.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Това е логично обяснение, макар да бях омазал ЛЕКО гърба, както и долу и горе чоповете на накладките, които лягат в никелираните пружинки, то пак го имаше, но не обърнах внимание дали поне временно не изчезна, а и наистина доста нефелно бях омазал, може би трябва да отворя и да намажа по-сериозно. Между другото сега като ми даваш тази идея, сещам се, че буталцето е направило дупка в онази термоизолираща (или поне аз за такава я мисля) подложка на гърба на накладката, тази, която е около 1 ммм дебела. Дали пък това не утежнява проблема и дори предизвиква?

            Comment


            • #7
              Въпросната подложка служи и да гаси вибрациите.

              С какво си мазал?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                С медна грес, лидълската. Все повече се насочвам към тази част на свръзката- бутало към накладка- едно, че буталцето си е направило дупка там, където контактува с накладката (необяснимо защо, не е прегрявано, а не ми се сменят само заради подложката, защото са с много феродо, а и уж Текстар), отделно самото бутало челото му не е много равно, има сериозни наранявания, може някъде да има ръбче дори

                Comment


                • #9
                  A лагерите на главините как са?
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Амии не знам, със сигурност не вият лагерите, но дотам. Каква ти е идеята- аз го отдавам на спирачки, защото при леко докосване на педала- спира скърцотенето. Дали някога е греело от това- не знам, но откакто е в мен колата не съм усетил затягане, а съм пипал джантите след дълъг път и не са прекомерно или различно топли. Каква ти е идеята за главините

                    Comment


                    • #11
                      Тая от Лидъл е твърде течна и не става.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        съгласявам се по въпроса с греста, ще сложа друга. Други идеи? Главини, подложки на накладки и т.н.?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                          съгласявам се по въпроса с греста, ще сложа друга. Други идеи? Главини, подложки на накладки и т.н.?
                          Взех медна грес в тубичка, че имаше и на спрей и ще намажа за проба

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                            Амии не знам, със сигурност не вият лагерите, но дотам. Каква ти е идеята- аз го отдавам на спирачки, защото при леко докосване на педала- спира скърцотенето. Дали някога е греело от това- не знам, но откакто е в мен колата не съм усетил затягане, а съм пипал джантите след дълъг път и не са прекомерно или различно топли. Каква ти е идеята за главините

                            Ако е лагер, точно като натиснеш спирачката му се отнема възможността да играе и скърца. Първо скърца, а после вие. Собственикът му тоже!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Ако е лагер, точно като натиснеш спирачката му се отнема възможността да играе и скърца. Първо скърца, а после вие. Собственикът му тоже!
                              Хубава идея, макар винаги да са ми вили само. Ще бъде съчетано с гресирането на накладките, мерси

                              Comment

                              Working...
                              X